فروش عمده کیک/خرید عمده کیک/خرید کیک از درب کارخانه





بطور کلی بازار خرید و فروش کیک و کلوچه در ایران و کشورهای همسایه همواره از رونق بالایی برخوردار بوده است به نحوی که با وجود نوسانات اقتصادی، این بازار با وجود تاثیر پذیری، از رونق نیافتاده و هنوز در هر مغازه و یا فروشگاه کوچک و یا بزرگی، بخش قابل توجهی از شلف ها به انواع کیک ها و کلوچه ها اختصاص دارد. شاید بتوان دلیل این مساله را در سرانه قابل توجه مصرف کیک و کلوچه و بیسکویت در سبد خرید مصرف کنندگان دانست.


صنعت شیرینی و شکلات به ‌عنوان یکی از گروه‌های اصلی در صنایع غذایی شناخته می‌شود. در سطح دنیا، بیش از ۵۰ درصد میزان فروش این محصولات را کیک، کلوچه و بیسکویت شامل می‌شوند و سپس شکلات و کاکائو و در نهایت محصولات ژله‌ای بیشترین تقاضا را دارند.  در سطح کشور نیز، بر اساس آمار منتشر شده، سهم صنعت غذا در ارزش تولیدات سالانه، از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۵ حدودا ۳۰۸ درصد رشد داشته است. سرانه مصرف سالانه بیسکویت و شیرینی‌های صنعتی‌ (شامل انواع کیک، کلوچه، کوکی و ویفر)، ۱۰ کیلو به ازای هر نفر است.  همه اینها ذکر شد تا اهمیت این گروه هم در سطح کشور و هم در سطح جهان در نظر گرفته شود.


از طرفی افرادی که به عنوان عمده فروش و یا خریدار عمده و با هدف پخش عمده و یا صادرات کیک و کلوچه در این بازار فعالیت دارند، همواره بر سر دوراهی چگونگی خرید محصولات هستند به نحوی که هم سود قابل توجهی داشته باشند و هم فروشی بالا. لکن اگر برندی پبشتر در بازار شناخته شده باشد، عموماً حاشیه سود کمی برای عمده فروشان، بنکداران و صادرکنندگان در نظر می گیرد و همچنین شرایط همکاری دشوار و رقابتی برای افراد جدید ایجاد می نماید چراکه پیشتر نمایندگان و عمده فروشان، بنکداران و صادرکنندگان شناخته شده خود را در طول سالیان انتخاب نموده است. در این میان برخی بنکداران، پخش کنندگان عمده و صادرکنندگان بدنبال شناسایی محصولات و برندهای جدید و با کیفیت بالا هستند که ضمن تضمین حاشیه سود بالا برای آنها، امکان صادرات و یا پخش و فروش انحصاری برای آنها به همراه داشته باشد. بدیهی است در صورت موفقیت در شناساندن و یا به تعبیری عامیانه، جا انداختن این محصولات جدید در بازار داخل و یا در زمینه صادرات، سود سرشاری نصیب خود خواهند نمود.


نوشتار حاضر بر آن است تا جنبه های مختلف خرید عمده، فروش عمده و صادرات کیک و کلوچه در ایران و کشورهای همسایه را بررسی نموده و به سوالات معمول سرمایه گذاران و خریداران در این رابطه پاسخ دهد. بر این اساس کلید واژه هایی که عموما برای خریداران کیک و کلوچه حائز اهمیت می باشد بصورت مجزا بررسی و نقد می گردد.



فروش عمده کیک/خرید عمده کیک/خرید کیک از درب کارخانه


بطور کلی کارخانجات تولید کننده کیک و کلوچه بر اساس میزان خرید مشتریان خود حاشیه سود متفاوتی برای خریدار در نظر می گیرند. لکن با توجه به اینکه پیدا کردن بیشترین حاشیه سود در نظر گرفته شده برای هر محصول می بایست در مقایسه ای جامع از میان تمام تولید کنندگان انجام پذیرد، گستردگی این تولیدات عموما باعث سردرگمی و ابهام برای خریداران می گردد. بر این اساس و جهت تسهیل امور، مشاوران و کارشناسان فروش ما، با آگاهی از شرایط فروش سایر تولید کنندگان، قیمت فاکتور نهایی، حاشیه سود واقعی، میزان اشانتیون، شرایط حمل و غیره، بهترین پیشنهاد جهت خرید عمده کیک را به خریدار ارائه می دهند. لازم به ذکر است که مدت زمان انقضای هر محصول می تواند عاملی موثر در افزایش شانس فروش آن باشد که می بایست مورد توجه قرار گیرد.


جهت مشاوره و استعلام قیمت انواع کیک ها و خرید عمده محصولات با شماره های ذیل تماس بگیرید:


02165421995


02165421994


02165421993